Door Joost van Herpen op 7 november 2013

Wie maakt het beste logo!

logo GroenLinks_bewerkt-1 Logo PvdA Leusden

De leden van GroenLinks en Partij van de Arbeid in Leusden hebben besloten op basis van één gemeenschappelijk verkiezingsprogramma deel te nemen aan de in maart 2014 te houden gemeenteraadsverkiezingen.

Na de verkiezingen zal ook  één gemeenschappelijke fractie van GroenLinks-Partij van de Arbeid in de gemeenteraad van Leusden gaan opereren.

Hoewel de twee afzonderlijke partijen in Leusden gewoon blijven bestaan willen we in de komende verkiezingsperiode met een nieuw logo,  dat de samenwerking van GroenLinks en Partij van de Arbeid in Leusden visualiseert, gaan werken.

Met een prijsvraag om het meest wervende logo in dit kader te ontwerpen willen we graag gebruik maken van de creativiteit en artistieke vaardigheden onder de Leusdenaren.

We laten ons graag verrassen door jullie inzendingen.

Graag zien we jullie creatieve uitingen voor 19 november a.s. in onze mailbox.

De campagnecommissie zal in samenspraak met de besturen van GroenLinks en Partij van de Arbeid vaststellen welke inzending in aanmerking komt voor de uitgeloofde beloning.

Met vriendelijke groet,

Joost van Herpen, namens het campagneteam GroenLinks en Partij van de Arbeid.

De spelregels.

Beloning € 250,-

We loven een geldprijs van € 250,- voor het ontwerp van het meest sprankelende logo dat de basis gaat vormen voor het verkiezingsmateriaal.

Inzendingen kunnen voor 19/11/2013 gezonden worden naar de volgende e-mailadressen:

[email protected]

Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden. Het auteursrecht van het uitgekozen logo vervalt aan GroenLinks-Partij van de Arbeid.

Joost van Herpen

Wie ben je? Joost van Herpen, 68 jaar, komend uit de Gelderse Achterhoek, in 1991 inwoner van Leusden geworden. Vakbondsman in hart en nieren en werkzaam geweest bij FNV en namens GroenLinks en PvdA in de Leusdense gemeenteraad als raadslid mee mogen bouwen aan een steeds mooier wordend Leusden. In de politiek door? Zowel in

Meer over Joost van Herpen