Door op 24 november 2013

Wie maakt het beste logo, vervolg

GroenLinks en de PvdA in Leusden bundelen hun krachten om bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 een sterk resultaat te behalen. Eén kandidatenlijst en één programma. Daar hoort uiteraard ook een gezamenlijk logo bij, herkenbaar en aansprekend! Een oproep (met prijsvraag) in de Leusderkrant om met een geweldig idee te komen voor dat logo heeft vele reacties opgeleverd. Tal van verrassende, grappige en vernieuwende logo’s zijn ingestuurd. Tijdens de gezamenlijke vergadering van besturen, fracties en campagnecommissies van beide partijen op 20 november werd een eerste blik op alle inzendingen geworpen en werd een eerste selectie gemaakt. Op bijgaande foto is dat terug te zien. De campagnecommissie zal uit alle inzendingen de uiteindelijke keus maken en alle inzenders daarvan op de hoogte stellen. De uiteindelijke prijswinnaar zal met zijn of haar logo uiteraard weer een fraai plekje krijgen op deze website.