27 februari 2014

Spannend lijsttrekkersdebat

Beste leden van GroenLinks en PvdA.

In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen nodig ik u van harte uit voor het Lijsttrekkersdebat, dat op donderdag 6 maart plaats zal vinden in het Theater AFAS Software. Aan de hand van vijf actuele stellingen zal onze lijsttrekker Joost van Herpen de standpunten van GroenLinks-PvdA onderbouwen.

In het debat neemt hij het op tegen de vier andere lijsttrekkers van onze gemeentelijke partijen. U krijgt de kans om voor of tegen de stelling te stemmen en er zal ruimte zijn voor vragen vanuit het publiek. Het debat wordt in duo-presentatie gedaan door Ronald de Kimpe (VODW) en Marcel van Delft (AssumDelft Advocaten). Zij zullen per stelling twee lijsttrekkers nader aan de tand voelen, terwijl de anderen na afloop een beschouwing kunnen geven.

Het theater opent vanaf 19.30u haar deuren en om 20.00u zal het debat, dat ongeveer een uur duurt, van start gaan. Na afloop van het debat is er tijdens een aangeboden borrel gelegenheid om te proosten op onze ondernemende gemeente!

In verband met de catering verzoeken wij u om uzelf via www.afas.nl/debat aan te melden. Wij rekenen op een grote opkomst en kijken uit naar een inspirerende avond.

Met vriendelijke groeten,

Namens het campagneteam GroenLinks-PvdA Leusden