16 juni 2014

Digitale platforms fractie GroenLinks-PvdA

Beste leden,

Zoals jullie natuurlijk weten vonden in maart jl. de gemeenteraadsverkiezingen plaats. De fractie GroenLinks-PvdA heeft vier raadszetels weten te behouden en Erik van Beurden maakt namens GroenLinks-PvdA deel uit van het College. Het inwerken van de fractie is achter de rug. Met de kadernota en begroting 2015 in aankomst is het echte werk begonnen.

Om jullie doorlopend te informeren en gelegenheid te geven voor inbreng en reacties hebben we voor de nieuwe fractie ook “eigen” social media opgezet. Het betreft een website www.groenlinkspvda-leusden.nl , een facebook www.facebook.com/gl.pvda.leusden en een twitter www.twitter.com/GL_PvdA_Leusden  account. Vanzelfsprekend blijven de GroenLinks en PvdA websites bestaan om met name de informatie met de landelijke en regionale activiteiten te kunnen blijven volgen. Op de GroenLinks-PvdA site zijn links naar de afzonderlijke sites van GroenLinks en PvdA aanwezig.

Als fractie gaan we onze inbreng en activiteiten regelmatig voor het voetlicht brengen. De site bevat alle actualiteiten, onze standpunten, informatie over raadsvergaderingen en contactgegevens van ons secretariaat en alle fractieleden. We hebben de wijken van Leusden onder de 10 koppige fractie verdeeld om de contacten met alle inwoners op te onderhouden. We doen aan alle leden van GroenLinks en PvdA de oproep ons kritisch te volgen. Reageer waar mogelijk en breng zeker ook eigen mening, opmerkingen en vragen in. Kijk met regelmatig op onze website.

Het zou fantastisch zijn als iedereen zich aanmeldt als volger op ons twitter en/of facebook account.